Kos

Kosy są ptakami u nas tak popularnymi, że mało kto na nie zwraca większą uwagę. Kiedyś żyły w lasach a teraz zamieszkują w sąsiedztwie człowieka. Tak też się zdarzyło najwyraźniej i tym razem, gdyż tego ze zdjęcia spotkałem na trawniku przed własnym domkiem. A skoro już go zauważyłem to zrobiłem mu mini sesję zdjęciową. Może jeszcze kiedyś…

Oprócz tego, że kosy wyglądają to jeszcze też całkiem przyjemnie śpiewają (zdecydowanie ciekawiej niż koguty mojego sąsiada czyli Pana Józka – zagorzałego hodowcy kur) – szczególnie rano zanim jeszcze inne ptaki zaczną i wieczorem kiedy inne już skończyły. Tak więc jest mi całkiem miło że te ptaszki zechciały się osiedlić w mojej okolicy.

 

Skomentuj

